12/02/2012

Nocowanie i trochę inspiracji

Dzisiaj nocuje u mnie przyjaciółka♥ Ciekawe ile wytrzymamy;D Bo widzę że ona już robi się śpiąca. Ja wytrzymam. Mam jutro bardzo dużo do zrobienia, muszę odrobić lekcje i zrobić pracę na konkurs z angielskiego:x
Ostatnio czytałam sporo blogów i jest naprawdę wiele ciekawych i fajnych;3
Szczególnie zaciekawiły mnie blogi Norweżek. A Wy jakie macie plany na jutro? Pewnie czytacie to w niedziele;D Co chcecie dostać na święta? Jakieś pomysły, a może już macie kupione tylko dostaniecie dopiero wiadomo, na Boże Narodzenie? 

Trochę inspiracji;3



















10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia.

    Jasne, że obserwujemy, ja JUŻ, teraz TY!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje. :>
    Jeden prezent dostane za niedługo a reszte pod choinke. ;P
    Zapraszam w wolnej chwili. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam oglądać takie inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie mnie zainspirowałaś tymi inspiracjami, mrrrr..
    jeśli szukacie motywacji do schudnięcia to zapraszam. pamietajcie, codziennie trzeba byc silniejszym niz wczoraj.każdy jest kowalem własnego losu i to wszystko zależy tylko od nas. trzeba spełniać marzenia i dobrze się czuć w swoim ciele, to jest najwazniejsze. wszystko da się osiagnąć, wystarczy tylko motywacja. zajrzyj, wesprzyj, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. co do inspiracji to świetne są światełka w pokoju, zaczepiane na różne sposoby ! :)
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję;3 blogi odwiedzę♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne inspiracje! Podoba mi się Twój blog:)
    obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń