12/26/2012

Prezenty

Hey
Jak Wam mija 2 dzień świąt? Szczerze mówią to mi leniwie, ale miło;3
Jednak z 2 godziny od od 2 dni musiałam przeznaczyć na nadrabianie nieobecności w szkole:c Odrabiałam oczywiście lekcje i uczyłam się, na razie został mi już tylko czwartek do odrobienia, że tak powiem;D (nie było mnie bo jak wcześniej pisałam byłam w Szwecji♥).
Każdy pewnie dostał coś fajnego pod choinkę. Zrobiłam kolaż tego co dostałam;3


1. Słuchawki Apple, iPad3, 2 konektory do iPada (kamera i karta)
2. Kula "śnieżna" babeczka;3
3. Naszyjnik ptaszek
4. Słodycze
5. Zestaw Rimmel(tusz do rzęs + płyn do demakijażu)
6. pierścionek Moustache*.*

Ogólnie jedne z najlepszych świąt w tym roku, ze względu na rodzinę, która byli na wigilii oraz oczywiście prezenty. Biżuterię dostałam od mojej przyjaciółki, a resztę prezentów od babci, mamy i jej partnera.
A co Wy dostaliście? Mieliście udane święta?
Tak przy okazji, iPad3 robi bardzo dobre zdjęcia, więc będzie ich więcej na moim blogu:D

13 komentarzy:

  1. Ja także zaliczam te Święta do najbardziej rodzinnych,a towarzysząca temu magia była nie do opisania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty, czekam na zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prezenty dostałaś ;)
    ja dostałam śliczny miętowy sweterek, perfumy + cukierki :D Także zadowolona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam iPod'a ;p
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę iPod'a :< Ale święta same w sobie były cudowne, no i oczywiście jedzenie poszło w biodra :D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja mam ipada nie ipodaxd ja mam podobnie... czuje ze przybylo mi po tym calym jedzeniu:x
      pewnie ze obserwujemy, zaraz wchodze na twojego bloga;3

      Usuń
  6. Produkty Apple sa dobre, bo...? Ciekawa jestem Twojej opini. Czyzby marka? Dobra reklama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie produkty Apple są dobre, korzystałam z nich nie jednokrotnie u mnie w domu i poza. Jeżeli używam produktów tej firmy i podobają mi się ich sprzęty to mogę się wypowiadać na ten temat. Zazdrościsz, coś ci nie pasuje? Bo nie rozumiem o co Ci chodzi?:DD

      Usuń
  7. Świetne prezenty. Ja dostałam pieniądze i słodycze. :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie : brakwenybiczys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prezenty:) Ja dostałam trochę ubrań, pieniążki i ramki na zdjęcia bo sobie zażyczyłam:P Święta jak najbardziej udane;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszcze produktów apple! Świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za wszystkie pozytywne komentarze! ♥

    OdpowiedzUsuń