1/06/2013

Tag: 15 dziwnych pytań

Hej, niedawno zostałam odtagowana przez cudowną blogerkę zaczarowanaa
Temat tagu, tak jak jest w temacie to 15 dziwnych pytań.
Macie okazję dowiedzieć się o mnie trochę więcej;)

1. Czy masz jakieś przezwisko, którego używa tylko twoja rodzina?

Tak, tylko mama mówi do mnie Mania, albo Mańka, nikt poza nią się tak do mnie nie zwraca. Przy okazji, znajomi mówią do mnie po imieniu(pełnym), tylko jeden kolega mówi do mnie Gucio, haha:D

2. Czy masz jakieś dziwne nawyki?

Jak jestem sama to gadam do siebieXD. 

3. Czy masz jakieś dziwne fobie?

Raczej nie...:D

4. Jaką piosenkę uwielbiasz i śpiewasz ją kiedy jesteś sama w domu?

Mam wiele ulubionych piosenek moich zespołów i wokalistów/wokalistek, więc zależnie od tego jaka piosenka akurat mi się przypomni, ją śpiewam.

5. Co cię najbardziej irytuje?

Kiedy ktoś szura czymś o chropowatą powierzchnię, nie znoszę tego...
I kiedy ktoś jest nieszczery w stosunku do mnie.

6. Czy masz jakieś nerwowe nawyki?

Nie.

7. Po której stronie łóżka śpisz?

Mam dość wąskie łóżko, więc za dużego wyboru nie mam jak środek;D

8. Jaki napój zawsze zamawiasz w Starbucks?

Cóż, nie miałam takiej okazji tam być, u mnie w mieście niestety nie ma takich "luksusów" więc zawsze na zakupy jedziemy do większego miasta.
Ale piłam raz karmelowe coś tam ze Starbucks jakieś kila tygodni temu:P

9. Jaki był twój pierwszy pluszak i jak się nazywał?

Jeżeli się nie mylę to moim pierwszym pluszakiem była owca w szelkach;_;
Nie wiem jak miała na imięXD

10. Jaką urodową zasadę wyznajesz, ale właściwie nigdy się do niej nie stosujesz?

Krem na usta w zimę, mam delikatną, przesuszającą skórę, a o ustach już nie wspomnę:/

11. W którą stronę odwracasz twarz podczas prysznica?

Według mnie pytanie trochę bez sensu bo w zależności co w danej chwili robimy mamy twarz w różnym kierunku:D

12. Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?

Raczej nie.

13. Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz je pomimo wszystko?

Uwielbiam wiele niezdrowych rzeczy, ale jem je rzadko.

14. Czy masz swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie, które ciągle powtarzasz?

Nie:P

15. W czym śpisz?

W piżamie:33 Chociaż czasami zakładam koszulę nocną.

Odtagowuję:





Jutro niestety poniedziałek, jestem taka szczęśliwa-.- Na dodatek mam sprawdzian z fizyki://





7 komentarzy:

  1. faajny post :)
    Zostałaś nominowana prze ze mnie do Liebster Award. :D
    Więcej informacji u mnie na blogu :
    http://life-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. :)
    Obserwuje i bardzo prosze o rewanz
    polamojezycie.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak poszedł sprawdzian z fizyki? ; >
    Co powiesz na wzajemne obserwowanie? ; )
    Pozdrawiam!
    Juliet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe komentarze♥
    Thank you everyone for nice comments♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog.! ;> Ciekawe odpowiedzi i fajne obrazki. Też nienawidzę poniedziałków !
    Obserwujemy się wzajemnie ?

    anonimowa73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. omg I hate mondays!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    Win black velvet leggings on my blog!
    http://www.rocknrollerr.com/2013/01/give-away-black-velvet-leggings.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Otagowuje *
    Odtagowuje oznacza, że kogoś już nie tagujesz :)

    OdpowiedzUsuń