2/02/2013

Koniec bloga...

Hej, dzisiaj trochę nie ciekawe informacje ode mnie. Postanowiłam usunąć bloga...
Zacząć całkiem od nowa, chcę żeby mój blog wyglądał inaczej. Także, kiedy założę nowego bloga (nie wiem ile czasu minie zanim założę nowego) to prześlę linka na tego bloga, żebyście zerknęli na nowego. 
Miło mi że mam tyle obserwatorów i komentarzy :)
Dziękuję za wszystko i chciałam również bardzo podziękować (jeszcze raz) Zaczaarowanej za wspaniały nagłówek :3 http://me-and-my-passions.blogspot.se/
To wszystko ode mnie. 


9 komentarzy:

  1. Jak przeczytałam wpis od razu się zasmuciłam pomyślałam jak to?
    ale jak przeczytałam że zakładasz nowego to od razu lepiej :)
    Choć i tak szkoda tego :c
    Koniecznie prześlij mi link :)
    a co do nagłówka to nie ma za co mogę na nowego bloga zrobić Ci jeszcze lepszego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszy mnie to, myślę że jeżeli chodzi o nagłówek to o pomoc udam się do Ciebie ♥

      Usuń
  2. A nie lepiej, żebyś usunęła wszystkie notki zamiast usuwać bloga? i żebyś zmieniła wygląd i link bloga? No ale to twoja decyzja :) Na pewno bede obserwować nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zastanawiałam nad tym co napisałaś, ale stwierdziłam że jak od nowa to od nowa. Linka prześlę na pewno ♥

      Usuń
  3. :( na pewno będę czytać nowego ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, no to wpadnę na nowego, tylko koniecznie mnie poinformuj bo zapowiada się ciekawie :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, poinformuj, gdy będziesz miała nową stronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ale czekamy na nowego bloga : )

    OdpowiedzUsuń